طراحی و تولید دستگاه ارده گیری یکی از چندین نمونه اختراع و تولید دستگاه شرکت حفیظی می باشد، که شما میتوانید با داشتن یک دستگاه ارده گیری سنتی ، یکی از مشاغل پردرآمد و پر سودی را برای خود به ارمغان بیاورید .

در اصفهان شرکت های زیادی در حال تولید این دستگاه هستند که آقای ابراهیم حفیظی همراه با تیم فروش پرقدرت خود نسبت به نیاز بازار یکی از دستگاه های بسیار شکیل و زیبا با کارایی بسیار بالا را طراحی و روانه بازار کرده است.

 دستگاه ارده گیری سنتی حفیظی اصفهان، با کارایی بسیار آسان و اسوه توانسته جایگاه بسیار خوبی را بین مشتریان عزیز داشته باشد.

برای اکثر افراد و مشتریان عزیز این سوال پیش آمده که دستگاه ارده گیری سنتی از کجا بخرم؟ یا بهترین دستگاه ارده گیر را از کجا بخرم؟

جواب سوال شما در دستان ماست، گروه فنی مهندسی حفیظی با طراحی دستگاه های بسیار عالی و کارکرد بسیار آسان توانسته بهترین دستگاه ارده گیری اصفهان را تحویل مشتریان عزیز دهد.

شیارهای بسیار خاص این دستگاه، آن را از سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز کرده است.
برای خرید آسان و بهترین دستگاه ارده گیری اصفهان ، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خرید دستگاه ارده گیری سنتی | ارده گیر سنتی از کجا بخرم؟ | بهترین دستگاه ارده گیر
خرید دستگاه ارده گیری سنتی | ارده گیر سنتی از کجا بخرم؟ | بهترین دستگاه ارده گیر

دستگاه ارده گیری سنتی از کجا بخرم؟

تیم ما آماده ارائه هرگونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد که گفتنی است این شرکت با مدیریت مهندس ابراهیم حفیظی در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و طی سالها خدمت به مشتریان عزیز به تجربه های با ارزش رسیده است و در ادامه مسیر نیز تمام تلاش خود را صرف ارتقای هرچه بیشتر کیفیت و سلامت محوری تمام محصولات خود می کند.

این شرکت علاوه بر تولید دستگاه ارده گیری سنتی ، طراح و سازنده انواع دستگاههای صنایع غذایی و سلامت محور میباشد ؛ از جمله : دستگاه آسیاب، روغنگیری ، آسیاب ادویه ، آسیاب آرد گندم، کره گیر و…

جهت خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره دفتر فروش : ۰۳۱۳۳۷۶۶۰۶۰

شماره تماس پشتیبانی : ۰۹۱۳۵۶۵۸۲۳۳

شماره تماس مدیر فروش : ۰۹۱۳۰۰۰۷۵۶۸

شماره تماس مدیریت : ۰۹۱۳۲۱۸۳۸۹۸

محصولات ما