سیستم خط تولید حفیظی کاری از گروه ماشین سازی حفیظی که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید تجهیزات صنایع غذایی و دارویی، یکی از پیشگامان این صنعت در کشور است؛ این گروه با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین خود، محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کند.

از جمله محصولات این گروه می توان به سیستم خط تولید آرد گندم کامل اشاره کرد.

خط تولید آسیاب آرد گندم

یکی از محصولات پرفروش گروه ماشین سازی حفیظی، آسیاب آرد کامل گندم است. این آسیاب با بهره گیری از فناوری های روز دنیا، آرد گندم کامل را با حفظ سبوس آن تولید می کند. آرد کامل گندم سرشار از فیبر و مواد مغذی است و برای سلامتی بسیار مفید است.

گروه ماشین سازی حفیظی با تلاش و همت بی وقفه کارکنان خود، در مدت زمان کوتاهی توانسته است با بهره گیری از بهترین متریال های موجود و طراحی های روز دنیا، کار خود را گسترش دهد و دایره عرضه تولیدات خود را از مرزهای کشور فراتر ببرد.

سیستم خط تولید حفیظی - سیستم خط تولید آرد سبوس کامل گندم - تجهیزات صنایع غذایی حفیظی - تجهیزات دارویی حفیظی - آسیاب آرد گندم حفیظی - آرد سبوس کامل - گندم سبوس دار - خواص آرد سبوس کامل
سیستم خط تولید حفیظی - سیستم خط تولید آرد سبوس کامل گندم - تجهیزات صنایع غذایی حفیظی - تجهیزات دارویی حفیظی - آسیاب آرد گندم حفیظی - آرد سبوس کامل - گندم سبوس دار - خواص آرد سبوس کامل

در راستای اجرای آیین نامه سرمایه‌گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی و توسعه مناطق کشور در چهارچوب توسعه پایداری محلی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در منطقه‌ای که بر پایه طراحی الگویی برای تحقق رشد فراگیر شهرستان‌ها و نیز توسعه کسب و کار و اشتغال انجام گرفته است، گروه ماشین سازی حفیظی با تیم تولید بسیار فنی و خلاق خود توانسته است سیستم خط تولید حفیظی که در مناطق گندم خیز اکثر شهرستان‌ها به خاطر قوت قالب مردم یکی از مشاغل مورد نیاز می‌باشد را طراحی و تولید کرده که با استقبال بسیار فراوان در این شهرستان و حتی کشورهای همسایه قرار گرفته است.

گروه ماشین سازی حفیظی با تولید دستگاه‌های خط آرد کامل گندم (سبوس کامل) در ظرفیت‌های مختلف (خانگی, کارگاهی و کارخانه‌ای) در صنعت ماشین سازی اصفهان ، یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین تیم فنی و تولیدی آسیاب به صورت تخصصی در صنعت تولید آرد کامل در اصفهان شناخته شده است.

گروه فنی مهندسی حفیظی توسط مهندسان ایده پرداز و طراحان مجرب خود توانسته است یکی از به روزترین و مجهز‌ترین آسیاب‌ها و تجهیزات تولید آرد گندم کامل را از صفر تا صد در محل کارخانه که واقع در اصفهان می‌باشد را روانه بازار کند.

این گروه با همکاری و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم نیروهای مجرب از سال ۱۳۹۰ تاکنون توانسته دستگاه‌های مدرن و به روز در تولید صنعت نان و نان سبوس کامل و محصولات غذایی سالم برای مردم طراحی و تولید کند.

این مجموعه با لطف خدای مهربان و تلاش و همت بی‌وقفه کارکنان توانسته در مدت زمان کوتاه با بهره گیری از بهترین متریال های موجود و طراحی های روز دنیا توسط متخصصین طراح و بکارگیری توان و پتانسیل های علمی و تجربی پرسنل و مهندسان با ساخت تجهیزات و ماشین آلات حوزه صنایع غذایی و دارویی کار خود را گسترش داده و دایره عرضه تولیدات را از مرزهای کشور فراتر ببرد.

محصولات ما